top of page
Markweb Digital
10 perc olvasás
TikTok SEO TitKok: 5 tipp, hogy a keresési lista élére kerülj
Tudtad, hogy a TikTok sikerhez nem elég csupán vicces és magával ragadó videókat készíteni? Ez csak az érme egyik oldala. Ahhoz, hogy...
Markweb Digital
4 perc olvasás
12 stratégiai lépés a vásárlói lojalitás erősítésére, avagy a márkahűség kiépítése
A kisvállalkozások számára sokszor az új érdeklődők megszerzése és vásárlóvá alakítása áll a marketing fókuszában. Ez érthető, hiszen új...
Markweb Digital
3 perc olvasás
7 + 1 tipp hatékony CTA-hoz profiktól - Empátia, tények és egy kis pszichológia
Szeretnéd elsajátítani a profi CTA írást? Tarts velünk, és fogadd meg a szakértők tanácsát!
Markweb Digital
2 perc olvasás
A meta leírások szerepe a keresési rangsorolásban
Mi a meta leírások szerepe a keresési rangsorolásban?
Markweb Digital
6 perc olvasás
9 kreatív módszer, ami segíthet videóid nézettségének fellendítésében
9 hasznos tipp videóidhoz, amit érdemes kipróbálni!
Markweb Digital
2 perc olvasás
7 módszer a Markweb csapatától a Facebook-hirdetések hatékonyságának növelése érdekében
A Facebook hirdetései manapság elengedhetetlen eszközei a vállalkozások növekedésének és sikeres online jelenlétének. A megfelelően...
Markweb Digital
2 perc olvasás
Hogyan végezzünk Google Ads auditot 6 egyszerű lépésben?
Ha egy marketing ügynökség kezeli a Google Ads fiókodat, és nem vagy elégedett az eredményekkel, akkor egy Google Ads audit mindig jó...
Markweb Digital
13 perc olvasás
A SEO és a SEM kapcsolata – Te ismered őket?
A keresőoptimalizálás (SEO) és a keresőmarketing (SEM) szorosan kapcsolódnak egymáshoz, mivel mindkettő lehetőséget ad arra, hogy...
Markweb Digital
2 perc olvasás
Neuralink – olvasni fogják a gondolatainkat?
Vajon a neuromarketingben is használni lehet majd a későbbiekben Elon Musk cégének fejlesztését? Egy biztos, újabb tőkeinjekciót kapott a...
Markweb Digital
2 perc olvasás
Fontos változás! Megszűnik több attribúciós modell a Google Ads hirdetéseknél!
Kezdjük az elején. Mi az az attribúciós modellezés? Az attribúciós modellezés az online marketing eszköztárában a konverziókat elősegítő...
Markweb Digital
3 perc olvasás
A ChatGPT használata a marketingben
Napjaink egyik legérdekesebb fejlesztése a legújabb nyelvi modellt használó chat alkalmazás, az úgynevezett ChatGPT. Rengeteg...
Markweb Digital
4 perc olvasás
A leggyakoribb SEO hibák
Nem tudod, hogy miért nem a Google első helyén szerepel a weboldalad? Lehet, hogy te is elköveted az ebben a cikkben bemutatásra kerülő,...
Markweb Digital
3 perc olvasás
A TikTok felemészti a Google alaptermékeit, a Keresést és a Térképet
Nem csak a Youtube-ot, de a Google más alaptermékeit, köztük a Keresést és a Térképet is érinti a fiatalabb felhasználók internetezési...
Markweb Digital
2 perc olvasás
Hogyan csináld? UTM paraméterezés
Kétségtelen, hogy a közösségi média napjainkban a marketing és a kommunikáció fontos részévé vált. Azonban csak kevesen tudják, hogyan...
Markweb Digital
3 perc olvasás
Hogyan változtak a Facebook képméretek 2021-ben?
Ahogy az életben szinte minden, úgy a legelterjedtebb közösségi média oldalon is minden változik. Már privát felhasználás esetén is, de...
Markweb Digital
4 perc olvasás
Mit csinál az online marketinges?
Cikkünkben fellebbentjük a fátylat arról, mivel is foglalkozik egy online marketinges, mik lehetnek az általános buktatók és legfontosabb...
Markweb Digital
3 perc olvasás
Az iOS 14 és a Facebook hirdetések
Az Apple januárban bejelentette, hogy az iOS 14 rendszer befolyásolni fogja a Facebook képpontból származó konverziós események mérését...
Markweb Digital
2 perc olvasás
Instagram gyerekeknek – fejlődés vagy veszély?
A Facebook tulajdonában lévő Instagram jelenleg kizárólag 13 év felettieket enged regisztrálni, de nemrégiben felmerült, hogy készül egy...
Markweb Digital
3 perc olvasás
Mi lesz a márkákkal egy like nélküli világban?
Különös jelenséget tapasztalhattak az emberek az Instagramon Ausztráliában, Japánban, Kanadában, Brazíliában és az Egyesült Államokban....
bottom of page