top of page
csomagok-hatter.jpg

Adatvezérelt hatékonyság- és bevételnövelés.

Növekvő forgalom. Elégedett ügyfelek. LEADR.

15 éve segítjük vállalkozások sales és marketingtevékenységét. Szakmai tapasztalatunk eredményeként született meg a LEADR.

HOGYAN MŰKÖDIK A LEADR?

MÚLT

  • A meglévő online és offline folyamatok átvizsgálása

  • A működés, a sales és a marketingtevékenységek hatékonyságának elemzése

  • Az ügyfélút és a beszállítói kapcsolatok átláthatóságának felmérése

  • A digitális jelenlét, kampányok, értékesítési folyamatok, valamint az offline kommunikációs és partneri csatornák vizsgálata

JELEN

  • Az elemzés során feltárt eredmények alapján konkrét, gyakorlati javaslatok kidolgozása

  • A belső és külső folyamatok optimalizálása

  •  A sales- és marketingtevékenységek összehangolása

  • Az ügyfélút egyszerűsítése és élményalapúbbá tétele

  • A beszállítókkal való együttműködés hatékonyságának növelése

     

JÖVŐ

  • ​A működés átláthatóbbá, mérhetőbbé és kiszámíthatóbbá válik mind az online, mind az offline térben

  • A folyamatok összehangolásával erősödik az ügyfélélmény, javul a konverzió, és hatékonyabbá válik az értékesítés és a marketing együttműködése.

  • A továbbiakban nyomon követjük a fejlesztéseket

  • Visszamérjük az eredményeket

  • Biztosítjuk a folyamatos optimalizálást és támogatást a fenntartható növekedés érdekében

Célunk, hogy a vállalat működése egységes rendszerként, átlátható struktúrában,
mérhető eredményekkel és ügyfélközpontú szemléletben fejlődjön tovább.

KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK

AI ajánlások - AEO

Sales folyamatok újratervezése

Versenytárselemzés, márkapozícionálás

Ezek a szolgáltatások külön díj ellenében minden csomaghoz kérhetők

RÓLUNK

A sikeres együttműködés alapja, hogy pontosan megértsük vállalkozása céljait, működését és szakmai ambícióit – az online és offline térben egyaránt.
Miután közösen feltérképeztük az elérendő eredményeket, és átvizsgáltuk a sales-, marketing-, ügyfélút- és beszállítói folyamatokat, elkezdjük felépíteni a fejlődéshez vezető, adatokra épülő stratégiát.
Az alkalmazott eszközöket mindig az adott célhoz igazítjuk, miközben a mérhetőséget és a folyamatos optimalizálást helyezzük a középpontba – hogy cége még egységesebben, hatékonyabban és ügyfélközpontúbban működjön, akár hazai, akár nemzetközi szinten.

2025-05-28 17 43 44.png
2025-05-28 17 43 31.png

Szabó-Dudás Péter

Üzletfejlesztési- és marketingstratéga

Czitán Róbert

Marketingkommunikációs szakember

2025-05-28 17 43 57.png

Fábián Gergely

Stratégiai tanácsadó, társtulajdonos

bottom of page