
HOGYAN MŰKÖDIK A LEADR?
MÚLT
-
A meglévő online és offline folyamatok átvizsgálása
-
A működés, a sales és a marketingtevékenységek hatékonyságának elemzése
-
Az ügyfélút és a beszállítói kapcsolatok átláthatóságának felmérése
-
A digitális jelenlét, kampányok, értékesítési folyamatok, valamint az offline kommunikációs és partneri csatornák vizsgálata
JELEN
-
Az elemzés során feltárt eredmények alapján konkrét, gyakorlati javaslatok kidolgozása
-
A belső és külső folyamatok optimalizálása
-
A sales- és marketingtevékenységek összehangolása
-
Az ügyfélút egyszerűsítése és élményalapúbbá tétele
-
A beszállítókkal való együttműködés hatékonyságának növelése
JÖVŐ
-
A működés átláthatóbbá, mérhetőbbé és kiszámíthatóbbá válik mind az online, mind az offline térben
-
A folyamatok összehangolásával erősödik az ügyfélélmény, javul a konverzió, és hatékonyabbá válik az értékesítés és a marketing együttműködése.
-
A továbbiakban nyomon követjük a fejlesztéseket
-
Visszamérjük az eredményeket
-
Biztosítjuk a folyamatos optimalizálást és támogatást a fenntartható növekedés érdekében
Célunk, hogy a vállalat működése egységes rendszerként, átlátható struktúrában,
mérhető eredményekkel és ügyfélközpontú szemléletben fejlődjön tovább.
RÓLUNK
A sikeres együttműködés alapja, hogy pontosan megértsük vállalkozása céljait, működését és szakmai ambícióit – az online és offline térben egyaránt.
Miután közösen feltérképeztük az elérendő eredményeket, és átvizsgáltuk a sales-, marketing-, ügyfélút- és beszállítói folyamatokat, elkezdjük felépíteni a fejlődéshez vezető, adatokra épülő stratégiát.
Az alkalmazott eszközöket mindig az adott célhoz igazítjuk, miközben a mérhetőséget és a folyamatos optimalizálást helyezzük a középpontba – hogy cége még egységesebben, hatékonyabban és ügyfélközpontúbban működjön, akár hazai, akár nemzetközi szinten.


Szabó-Dudás Péter
Üzletfejlesztési- és marketingstratéga
Czitán Róbert
Marketingkommunikációs szakember

Fábián Gergely
Stratégiai tanácsadó, társtulajdonos
