Hirdetéskezelés
Olyan hirdetési eszközöket szeretünk használni, melyek bizonyíthatóan bevételt hoznak ügyfeleinknek. Eredményt elérni azonban csak a cél ismeretében lehet. Legyen szó szolgáltatásról vagy termék értékesítéséről, minden esetben ügyfeleinkkel közösen határozzuk meg azokat a mutatókat, amelyek definiálják, milyen hirdetési csatornával tudjuk a legoptimálisabb hatást és eredményt elérni.
Szektortól függetlenül állítjuk: nem létezik csodaszer a marketingben. Tapasztalat, benchmark és hozzáértő szakembergárda azonban igen.
Mi a számoknak hiszünk. A hirdetési eszközök hatását kis büdzsével, eredmény alapon teszteljük. Ez a receptje annak, hogy költséghatékony és sikeres kampányokat futtassunk vállalkozásod számára.
Nem vagyunk jósok, jövendőmondók. A célok ismeretében több hirdetési változatot és célcsoportot tesztelünk, a legjobban teljesítő kreatívok és tartalmak alapján határozzuk meg a következő időszak kommunikációját, napról-napra, hétről- hétre, évről-évre.
Content marketing
Nem csak veled, célközönségeddel is megtaláljuk a közös hangot!
A mi szövegíróink pontosan tudják, hogy mit mondjanak vásárlóidnak és azt is, hogy milyen stílusban tegyék ezt. Nincs olyan téma, amiről ne tudnának oldalakat írni, még akkor sem, ha valami igazán különleges szférában dolgozol.
Keresőoptimalizálás
Ha problémánk akad, igényünk támad egy termék/szolgáltatás iránt, keressük a megoldást.
A keresőoptimalizálás – azaz a SEO (Search Engine Optimisation) célja, hogy terméked/szolgáltatásod láthatóvá váljon a keresőmotorok (Google, Yahoo, Bing), valamint potenciális ügyfeleid számára. Láthatóvá válni az organikus találatokban pedig nem más, mint piaci előnyt szerezni a versenytársaiddal szemben.
A digitális marketing egyik fontos elemének tartjuk a keresőoptimalizálást (SEO-t), melyet minden esetben a többi eszközzel és marketingkommunikációs csatornával együtt tervezünk, ezzel is létrehozva a teljes szinergiát közöttük.