Marketingstratégia
Cégünket tanácsadói és értékesítés támogató hozzáállása teszi egyedivé a piacon. A klasszikus marketing szolgáltatások mellett hosszú távú, eredményorientált és méréseken alapuló stratégiai együttműködésekkel tudjuk a legjobban bizonyítani számodra szakmai hozzáértésünket.
Kiemelten fontosnak tartjuk a stratégiai gondolkodást, megvalósítható koncepciók tervezését. Közel egy évtized marketing stratégia tapasztalatát osztjuk meg ügyfeleinkkel nap mint nap, melynek köszönhetően mi is folyamatosan tanulunk és új kihívásokkal, megoldandó helyzetekkel szembesülünk.
A stratégia tervezés mellett szívesen levesszük válladról a kommunikációs feladatok megvalósításának terhét is. Szakmai csapatunk hatékony segítséget nyújt kivitelezés terén, teljeskörű lefedettséggel megoldva a marketing feladatokat.
Hirdetéskezelés
Olyan hirdetési eszközöket szeretünk használni, melyek bizonyíthatóan bevételt hoznak ügyfeleinknek. Eredményt elérni azonban csak a cél ismeretében lehet. Legyen szó szolgáltatásról vagy termék értékesítéséről, minden esetben ügyfeleinkkel közösen határozzuk meg azokat a mutatókat, amelyek definiálják, milyen hirdetési csatornával tudjuk a legoptimálisabb hatást és eredményt elérni.
Szektortól függetlenül állítjuk: nem létezik csodaszer a marketingben. Tapasztalat, benchmark és hozzáértő szakembergárda azonban igen.
Mi a számoknak hiszünk. A hirdetési eszközök hatását kis büdzsével, eredmény alapon teszteljük. Ez a receptje annak, hogy költséghatékony és sikeres kampányokat futtassunk vállalkozásod számára.
Nem vagyunk jósok, jövendőmondók. A célok ismeretében több hirdetési változatot és célcsoportot tesztelünk, a legjobban teljesítő kreatívok és tartalmak alapján határozzuk meg a következő időszak kommunikációját, napról-napra, hétről- hétre, évről-évre.
Social media management
Legyél jelen ott, ahol a célközönséged is!
Social media management szolgáltatásunkkal abban segítünk, hogy megtaláljuk márkád, illetve vállalkozásod számára a megfelelő közösségi platformokat, erősítsük online jelenlétedet.
Content csapatunkkal megalkotjuk, publikáljuk és moderáljuk a megjelenő tartalmakat, hirdetési specialistáinkkal pedig célcsoportra fókuszáltan hirdetjük, elemezzük hatékonyságukat. Végül mindezt érthető, átlátható formában riportáljuk feléd.
Content marketing
Nem csak veled, célközönségeddel is megtaláljuk a közös hangot!
A mi szövegíróink pontosan tudják, hogy mit mondjanak vásárlóidnak és azt is, hogy milyen stílusban tegyék ezt. Nincs olyan téma, amiről ne tudnának oldalakat írni, még akkor sem, ha valami igazán különleges szférában dolgozol.
Grafikai szolgáltatások
A kreatív tartalmak, jó minőségű grafikai anyagok amellett, hogy a vásárlók szemében is pozícionálják szolgáltatásainkat, elengedhetetlenek az értékesítés növeléséhez. Vagány arculat, érthető üzenet, célcsoporthoz illő megvalósítás.
Keresőoptimalizálás
Ha problémánk akad, igényünk támad egy termék/szolgáltatás iránt, keressük a megoldást.
A keresőoptimalizálás – azaz a SEO (Search Engine Optimisation) célja, hogy terméked/szolgáltatásod láthatóvá váljon a keresőmotorok (Google, Yahoo, Bing), valamint potenciális ügyfeleid számára. Láthatóvá válni az organikus találatokban pedig nem más, mint piaci előnyt szerezni a versenytársaiddal szemben.
A digitális marketing egyik fontos elemének tartjuk a keresőoptimalizálást (SEO-t), melyet minden esetben a többi eszközzel és marketingkommunikációs csatornával együtt tervezünk, ezzel is létrehozva a teljes szinergiát közöttük.
Digitális marketing
a hatékonyabb online értékesítésért
A marketing stratégia megtervezését nem szabad félvállról venni. Legyen szó start-up vállalkozásról, KKV szektorról, multi cégekről, a tudatos online jelenlét elengedhetetlen egy márka életében. A digitális marketingstratégia megtervezésénél már első pillanattól jelen vagyunk és segítjük ügyfeleinket, éppen úgy, mint a szárnyait próbálgató kismadár mögött az édesanyja. A fiókával ellentétben mi tudjuk, hogyan kell repülni, mi kell ahhoz, hogy magasra tudjunk szárnyalni.
Miben segít egy marketing ügynökség?
Marketing tanácsadásunk során a marketingstratégia megtervezését tartjuk az együttműködés alfájának és omegájának. Fontos, hogy “egy nyelvet beszéljünk”, tudjuk, mik az ügyfél tervei rövid, közép és hosszú távon, milyen koncepciók és irányelvek szerint tervezhető az online jelenléte, mekkora a marketing költségkerete. A célokat megismerve és megértve tudunk reális és tervezhető célokat kitűzni magunk elé. A digitális marketingeszközök segítségével ugyanis a fenti szempontok szerint már a kampány előtt meghatározható, hogy nagyjából milyen eredményeket várhatunk. A marketing tanácsadás során segítünk ügyfeleinknek, hogy költséghatékony, mérhető és optimalizálható marketingstratégiát állítsunk fel, ahol pontosan tudjuk, hogy mit, kiknek, hol és hogyan szeretnénk értékesíteni.
A digitális marketing eszközei
Olyan eszközöket szeretünk használni a kampányok során, melyeket folyamatosan tudunk monitorozni, optimalizálni az aktuális elért eredményeket látva. Szerencsére az online térben ezek a feltételek adottak. A weboldal készítést követően, legyen az egy informális leíró weboldal vagy webshop, elhelyezzük a weboldalon a szükséges mérőkódokat, hogy a későbbiekben pontos riportokat tudjunk készíteni az online forgalomról.
Az e-kereskedelemben a leghangsúlyosabb csatornának a Google-t tartjuk, hiszen a keresés alapú értékesítés során a felhasználó már tudja, hogy milyen terméket, szolgáltatást szeretne, már csak az a fontos, hogy elérjük, a piaci kínálatból minket válasszon. Ezt elsősorban Google hirdetésekkel tudjuk megtenni, ahol a keresési kifejezésekre, kulcsszavakra személyre szabott hirdetéseket indítunk. A hirdetés mellett azonban a SEO-t, vagyis a keresőoptimalizálást sem hagyhatjuk szó nélkül, hiszen a Google csak az első 3-4. találati helyen listáz hirdetéseket, ezt követően csak olyan oldalakat ajánl a felhasználóknak, amik a keresési kifejezés alapján a legrelevánsabbnak tart. Ezt a marketing ügynökségünk on-page, off-page és technikai SEO segítségével tudja optimalizálni.
A Google mellett kiemelten fontos a social media hirdetés, vagyis a közösségi média marketing is az online stratégia megtervezésekor. A tartalommarketing lényege, hogy hitelesen prezentálja a márkát, a terméket, szolgáltatást a különböző közösségi média felületeken. A content és digital csapat feladata, hogy a célcsoportnak megfelelő, egyedi és kreatív tartalmakat készítsenek az ügyfeleknek, amelyekkel megragadják a felhasználók figyelmét. A kreatív tartalomkészítést két részre bontjuk: a szöveges és a vizuális tartalomra, grafikai tervezésre. Marketing tanácsadásunk során egy alaposan megtervezett poszttematikával is segítünk, hogy a különböző közösségi média felületeken, mint a Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, mikor és mit kommunikáljunk ügyfelünkről.
Mitől működik a digitális marketing?
A SEO szempontoknak megfelelő weboldal, a pontosan beállított Google hirdetések, a tökéletes posztszövegek és grafikai munkák akkor működnek jól, ha el tudnak jutni a megfelelő célközönségekhez. A hirdetéskezelés során pilot logikával teszteljük, hogy a célzási beállításokkal a leghatékonyabban költsük el a rendelkezésre álló marketing budgetet, miközben maximalizáljuk az e-bevételt. Ehhez pedig mire van szükség? Folyamatos ellenőrzésre, riportolásra, vizsgálatra, egyszóval: mérhetőségre! Ha tudjuk mérni az online jelenlétünket, akkor minden esetben tudunk rajta javítani is. Ebben a mérési technikában, e-mail marketingben, az online kommunikációban, hirdetéskezelésben, grafikai tervezésben tud marketing ügynökségünk segíteni ügyfeleinknek.