SEO ajánlatok
Hogyan segíthetnek neked a Markweb Digital SEO szolgáltatásai?
A Google első helyén lenni egyre fontosabb a vállalatok számára, ugyanakkor a növekvő versenyben egyre nehezebb eredményeket elérni, pláne hosszabb távon megtartani azokat. A Google, hazánk monopol helyzetben lévő keresőmotorja ma már több mint 200 rangsorolási tényezőt értékel, hogy meghatározza egy oldal pozícióját a keresési eredmények között. E bonyolultság miatt a cégek számára egyre nehezebbé válik a keresőoptimalizálás megfelelő kivitelezése. Így nem meglepő, hogy a vállalatok manapság egyre inkább kiszervezik a keresőoptimalizálás folyamatait egy SEO ügynökségnek. Ahogy ugyanis a Google egyre okosabbá válik, a keresőoptimalizálás egyre több szakértelmet és tapasztalatot igényel. Ráadásul a legtöbb szegmensben a verseny is folyamatosan fokozódik.

Hogyan segítheti a keresőoptimalizálás az üzleti céljaid elérését?
A SEO többféleképpen is hozzájárulhat egy vállalat sikeréhez:
Megtalálhatóság:
Ha a honlapod nincs a Google első oldalán, a potenciális ügyfelek nem fogják megtalálni azt. A jó keresőpozíciók imázs és márkaépítési okokból is fontosak lehetnek. Ki ne szeretne a versenytársai elé kerülni?
Ingyenes forgalom:
A jól végzett keresőoptimalizálás mindig a látogatók számának növekedéséhez vezet. Nagyon fontos, hogy a nagy gonddal elkészített weboldalra minél több látogató érkezzen. Ez az első lépcsőfok, hogy később vásároljanak, illetve ügyféllé konvertálódjanak.
A befektetés megtérülése (ROI):
Függetlenül attól, hogy egy webáruházról vagy egy szolgáltató cégről van szó, a vállalatok számára végső soron az a legfontosabb, hogy egy marketing tevékenység hozzájáruljon a pozitív ROI-hoz, magyarán több bevételt generáljon, mint amennyit beleinvesztáltunk. A folyamatos keresőoptimalizálás általában hosszabb távon fejti ki hatását, ám a nyereség gyakran már néhány hónap után meghaladja a befektetett összeget. Fontos még megjegyezni, hogy hatása a tevékenység leállítása után is fennmarad.
Mi, a Markweb Digital-nál a keresőoptimalizálást a marketing mix fontos csatornájaként kezeljük. Mindent megteszünk ügyfeleink sikerei érdekében. Munkánk során nem csak marketingesként gondolkodunk, hanem ügyfeleink szemszögéből is.
A rendszeres keresőoptimalizálás munkafolyamatai
SEO elemzés
A közös munkát minden esetben egy alapos SEO elemzéssel kezdjük. Először is megvizsgáljuk a weboldalad láthatóságának jelenlegi állapotát. Többek között a következő kérdésekre igyekszünk válaszokat találni:
Mik a vállalkozásod szempontjából fontos keresőszavak, amikre rákeresve fontos, hogy megtaláljanak?
A keresőkifejezések kiválasztása elemi fontosságú, és jól átgondoltnak kell lennie. Ha a vállalat számára releváns kifejezések hiányoznak, a SEO munka nem érheti el a maximális sikert.
Milyen helyezésekkel rendelkezik már a honlapod?
Professzionális SEO eszközeinkkel ellenőrizzük, hogy céged honlapja rendelkezik e már természetes forgalommal. Megnézzük, hogy milyen forgalommal rendelkezik a weboldal, és miként tudnánk azt javítani a munkánk segítségével.
Maga a weboldal már optimalizálva van?
Nagyon fontos, hogy feltérképezzük a honlap technikai és tartalmi hibáit, fejlesztési lehetőségeit.
Milyen minőségűek a meglévő bejövő linkek? Milyen más webhelyek hivatkoznak már az oldalaida? Hogyan viszonyul a backlink profilod a versenytársakhoz?
Az általunk végzett elemzés megmutatja a terület jelenlegi állapotát, valamint a fejlesztési lehetőségeket.
A SEO-elemzés eredménye egy részletes jelentés, amely ideális alapot képez a folyamatos keresőoptimalizáláshoz.
Ebben az elemzésben konkrét javaslatokat teszünk a weboldal technikai hibáinak javítására, ami mellé egy részletes hibalistát is csatolunk az érintett URL-ekkel, ami alapján a webfejlesztők elvégezhetik a szükséges beavatkozásokat.
Onpage optimalizálás
A keresőoptimalizálás során minden hónapban a megbeszélt ütemben optimalizáljuk az oldal fő- és aloldalait. Az üzletileg, valamint SEO szempontból legfontosabb URL-ekkel kezdünk. Az optimalizálás során az oldalak tartalmait, címeit és alcímeit (H1, H2 stb), a meta description és meta title címkéket, illetve a képek alt attribútumait is optimalizáljuk.
Kulcsszókutatást követően tartalomstratégiát készítünk, majd ennek mentén profi szövegíróink kiváló tartalmakat készítenek a weboldalra. Az így elkészült tartalmak nem csak a keresőoptimalizálás céljait segítik. A jó minőségű tartalmak más csatornákon, a Google Ads kampányoknál, illetve a közösségi médiából jövő forgalom esetén is éreztethetik konverziós arány növelő hatásukat.
Ha jó helyezéseket szeretnénk elérni a keresőben, elengedhetetlen fontosságú, hogy az oldalon jól optimalizált tartalmak legyenek.
Off Page optimalizálás - Linképítés
A SEO harmadik fő területe az offpage optimalizálás. Ez a külső rangsorolási tényezők, legfőképpen a backlinkek fejlesztésével, építésével foglalkozik.
A Google számára egy weboldal backlinkjei még mindig hihetetlenül fontos rangsorolási tényezőt jelentenek. A legtöbb iparágban jó helyezéseket linkek nélkül szinte lehetetlen elérni, és a piaci szereplők sok erőforrást fektetnek linkprofiljuk fejlesztésébe. Ezen a területen is hathatós segítséggel szolgálunk ügyfeleinknek.