

Marketing felülvizsgálat 6 havonta?
Igen, ha fontos a növekedés!
Ha a világod többi részére figyelsz… miért pont a marketing maradna ki?
-
Eljársz fogászati ellenőrzésre 6 havonta, évente?
-
A kazánodat átnézeted évente, hogy biztonságosan működjön?
-
Fodrászhoz jársz rendszeresen, hogy rendben legyen a frizurád?
-
Szezononként lecseréled autódon a téli/nyári gumit?
Ha a válasz ezekre jellemzően igen, akkor olyan cégvezető vagy, aki törődik a környezetével, szeret rendet, fejlődést és kiszámíthatóságot látni maga körül.
Ugyanez az igényesség jár a marketingednek is.
Miért pont 6 havonta?
A marketing ma már nem „beállítjuk és működik” típusú eszköz. A trendek, az algoritmusok, a fogyasztói viselkedés és a technológiák fél év alatt is drasztikusan változnak.
6 havonta egy szakmai felülvizsgálat azt biztosítja, hogy:
-
ne futtass hónapokig olyan kampányt, ami már nem működik
-
ne költs feleslegesen rosszul konvertáló csatornákra
-
időben reagálj a piaci változásokra
-
a kreatívok, üzenetek, perszónák és funnel-ek frissüljenek
-
a versenytársaid ne lépjenek el melletted észrevétlenül
-
a technikai eszköztárad (Analytics, Ads, Meta, automatizációk) naprakész legyen
A jó marketing nem állandó, rendszeres állapotfelmérést és ellenőrzést igényel!
Mit jelent a marketing “műszaki vizsgája”?
A 6 havonta elvégzendő átvizsgálás során nemcsak felnyitjuk a gépházat, hanem érdemben átvizsgáljuk a rendszert:
-
Kampányteljesítmények elemzése (mi hoz pénzt és mi nem)
-
Célzások, perszónák frissítése
-
Üzenetek és kreatívok újrahangolása
-
GA4, Ads, Meta beállítások auditja
-
Új marketinglehetőségek feltérképezése
-
Költségoptimalizálás és ROI-javítás
A cél egyszerű: működj jobban, kevesebb felesleges költéssel, több eredménnyel.
A jó hír? Ez egyetlen felülvizsgálatból indul.
A többi szolgáltatásod is azért működik jól, mert rendszeres kontroll alatt tartod.
A marketingedet se hagyd magára.
HOGYAN MŰKÖDIK A LEADR?
MÚLT
-
A meglévő online és offline folyamatok átvizsgálása
-
A működés, a sales és a marketingtevékenységek hatékonyságának elemzése
-
Az ügyfélút és a beszállítói kapcsolatok átláthatóságának felmérése
-
A digitális jelenlét, kampányok, értékesítési folyamatok, valamint az offline kommunikációs és partneri csatornák vizsgálata
JELEN
-
Az elemzés során feltárt eredmények alapján konkrét, gyakorlati javaslatok kidolgozása
-
A belső és külső folyamatok optimalizálása
-
A sales- és marketingtevékenységek összehangolása
-
Az ügyfélút egyszerűsítése és élményalapúbbá tétele
-
A beszállítókkal való együttműködés hatékonyságának növelése
JÖVŐ
-
A működés átláthatóbbá, mérhetőbbé és kiszámíthatóbbá válik mind az online, mind az offline térben
-
A folyamatok összehangolásával erősödik az ügyfélélmény, javul a konverzió, és hatékonyabbá válik az értékesítés és a marketing együttműködése.
-
A továbbiakban nyomon követjük a fejlesztéseket
-
Visszamérjük az eredményeket
-
Biztosítjuk a folyamatos optimalizálást és támogatást a fenntartható növekedés érdekében
Célunk, hogy a vállalat működése egységes rendszerként, átlátható struktúrában,
mérhető eredményekkel és ügyfélközpontú szemléletben fejlődjön tovább.
RÓLUNK
A sikeres együttműködés alapja, hogy pontosan megértsük vállalkozása céljait, működését és szakmai ambícióit – az online és offline térben egyaránt.
Miután közösen feltérképeztük az elérendő eredményeket, és átvizsgáltuk a sales-, marketing-, ügyfélút- és beszállítói folyamatokat, elkezdjük felépíteni a fejlődéshez vezető, adatokra épülő stratégiát.
Az alkalmazott eszközöket mindig az adott célhoz igazítjuk, miközben a mérhetőséget és a folyamatos optimalizálást helyezzük a középpontba – hogy cége még egységesebben, hatékonyabban és ügyfélközpontúbban működjön, akár hazai, akár nemzetközi szinten.


Szabó-Dudás Péter
Üzletfejlesztési- és marketingstratéga
Czitán Róbert
Marketingkommunikációs szakember

Fábián Gergely
Stratégiai tanácsadó, társtulajdonos
