top of page
csomagok-hatter.jpg

Marketing felülvizsgálat 6 havonta?
Igen, ha fontos a növekedés!

Ha a világod többi részére figyelsz… miért pont a marketing maradna ki?

  • Eljársz fogászati ellenőrzésre 6 havonta, évente?

  • A kazánodat átnézeted évente, hogy biztonságosan működjön?

  • Fodrászhoz jársz rendszeresen, hogy rendben legyen a frizurád? 

  • Szezononként lecseréled autódon a téli/nyári gumit?

Ha a válasz ezekre jellemzően igen, akkor olyan cégvezető vagy, aki törődik a környezetével, szeret rendet, fejlődést és kiszámíthatóságot látni maga körül.

Ugyanez az igényesség jár a marketingednek is.

Miért pont 6 havonta?

A marketing ma már nem „beállítjuk és működik” típusú eszköz. A trendek, az algoritmusok, a fogyasztói viselkedés és a technológiák fél év alatt is drasztikusan változnak.

6 havonta egy szakmai felülvizsgálat azt biztosítja, hogy:

  • ne futtass hónapokig olyan kampányt, ami már nem működik

  • ne költs feleslegesen rosszul konvertáló csatornákra

  • időben reagálj a piaci változásokra

  • a kreatívok, üzenetek, perszónák és funnel-ek frissüljenek

  • a versenytársaid ne lépjenek el melletted észrevétlenül

  • a technikai eszköztárad (Analytics, Ads, Meta, automatizációk) naprakész legyen

A jó marketing nem állandó, rendszeres állapotfelmérést és ellenőrzést igényel!

Mit jelent a marketing “műszaki vizsgája”?


A 6 havonta elvégzendő átvizsgálás során nemcsak felnyitjuk a gépházat, hanem érdemben átvizsgáljuk a rendszert:
 

  • Kampányteljesítmények elemzése (mi hoz pénzt és mi nem)

  • Célzások, perszónák frissítése

  • Üzenetek és kreatívok újrahangolása

  • GA4, Ads, Meta beállítások auditja

  • Új marketinglehetőségek feltérképezése

  • Költségoptimalizálás és ROI-javítás

A cél egyszerű: működj jobban, kevesebb felesleges költéssel, több eredménnyel.

A jó hír? Ez egyetlen felülvizsgálatból indul.

 

A többi szolgáltatásod is azért működik jól, mert rendszeres kontroll alatt tartod.
A marketingedet se hagyd magára.

HOGYAN MŰKÖDIK A LEADR?

MÚLT

  • A meglévő online és offline folyamatok átvizsgálása

  • A működés, a sales és a marketingtevékenységek hatékonyságának elemzése

  • Az ügyfélút és a beszállítói kapcsolatok átláthatóságának felmérése

  • A digitális jelenlét, kampányok, értékesítési folyamatok, valamint az offline kommunikációs és partneri csatornák vizsgálata

JELEN

  • Az elemzés során feltárt eredmények alapján konkrét, gyakorlati javaslatok kidolgozása

  • A belső és külső folyamatok optimalizálása

  •  A sales- és marketingtevékenységek összehangolása

  • Az ügyfélút egyszerűsítése és élményalapúbbá tétele

  • A beszállítókkal való együttműködés hatékonyságának növelése

     

JÖVŐ

  • ​A működés átláthatóbbá, mérhetőbbé és kiszámíthatóbbá válik mind az online, mind az offline térben

  • A folyamatok összehangolásával erősödik az ügyfélélmény, javul a konverzió, és hatékonyabbá válik az értékesítés és a marketing együttműködése.

  • A továbbiakban nyomon követjük a fejlesztéseket

  • Visszamérjük az eredményeket

  • Biztosítjuk a folyamatos optimalizálást és támogatást a fenntartható növekedés érdekében

Célunk, hogy a vállalat működése egységes rendszerként, átlátható struktúrában,
mérhető eredményekkel és ügyfélközpontú szemléletben fejlődjön tovább.

KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK

AI ajánlások - AEO

Sales folyamatok újratervezése

Versenytárselemzés, márkapozícionálás

Ezek a szolgáltatások külön díj ellenében minden csomaghoz kérhetők

RÓLUNK

A sikeres együttműködés alapja, hogy pontosan megértsük vállalkozása céljait, működését és szakmai ambícióit – az online és offline térben egyaránt.
Miután közösen feltérképeztük az elérendő eredményeket, és átvizsgáltuk a sales-, marketing-, ügyfélút- és beszállítói folyamatokat, elkezdjük felépíteni a fejlődéshez vezető, adatokra épülő stratégiát.
Az alkalmazott eszközöket mindig az adott célhoz igazítjuk, miközben a mérhetőséget és a folyamatos optimalizálást helyezzük a középpontba – hogy cége még egységesebben, hatékonyabban és ügyfélközpontúbban működjön, akár hazai, akár nemzetközi szinten.

2025-05-28 17 43 44.png
2025-05-28 17 43 31.png

Szabó-Dudás Péter

Üzletfejlesztési- és marketingstratéga

Czitán Róbert

Marketingkommunikációs szakember

2025-05-28 17 43 57.png

Fábián Gergely

Stratégiai tanácsadó, társtulajdonos

bottom of page