top of page
Markweb csoport-1.jpg

Egészségügyben

15 éves tapasztalatunk van az egészségügyi marketingben, tudjuk, hogy mit lehet, mit nem szabad és mit kell tenni a siker érdekében, hogy az ügyfélélmény ne csak a rendelőben legyen elvárásokat meghaladó.

Forgalomnövelő csomagjaink  biztos megoldásokat kínálnak egészségügyi szolgáltatók, magánpraxisok számára.

Célok:
- növelni a páciensek számát vagy növelni az árbevételt
- optimalizálni az időbeosztásukat
- professzionális megjelenést kialakítani
- skálázhatóbb, rendezettebb működést elérni

Image by Clay Banks

Mit mondanak rólunk?

"2018 óta dolgozunk a Markweb Digital-lal, akik hozzájárultak ahhoz, hogy a TritonLife cégcsoport 5 év alatt Magyarország legnagyobb magánegészségügyi szolgáltatójává váljon (2023-as adatok alapján). Erre az eredményre nagyon büszkék vagyunk és azt gondoljuk, hogy a Markweb kreativitása, szolgálatkészsége és szakmai tudása nélkül ez nem valósulhatott volna meg. Az elmúlt időszakban nagy tapasztalatot szereztek a magánegészségügyi kommunikáció területén, így nem kérdés, hogy ha ebben a témában szeretne valaki fejlődni, akkor hozzájuk kell fordulni.

Gyakran ismételt kérdések az ajánlatokkal kapcsolatban:

Egy 15 éve alapított marketing ügynökség miért csinál ilyen kedvező árú csomagokat?
- Rájöttünk arra, hogy igaz a mondás, rohanó világunkban az idő pénz.  Ha olyan feladatokat végzünk belsős kollegáinkkal, melyekben a legtöbb tapasztalatunk és szakértelmünk van, hatékonyan és az ügyfelek megelégedésére tudjuk végezni munkánkat. Az egészségügyi marketing pont egy ilyen terület.


Mennyi időt fogtok a vállalkozásomra szánni?
- Amennyit szükséges, természetesen előre egyeztetett kereteken belül. A célunk, hogy maximalizáljuk a bevételét. Az auditok célja, hogy feltárjuk, hogyan lehet javítani a kampányokon, weboldal konverziókon, vagy akár az ügyfélélményen.
Természetesen örülünk, ha ezt követően is sikeresen tudunk együttműködni.

Ezek a díjak minden költséget tartalmaznak?
- A Markweb Digital részéről igen. Azonban a hirdetési költségeket (Google/TikTok/Facebook) természetesen nem, ennek az összegét mindig havonta előre egyeztetjük az Ügyfeleinkkel.

Bárkinek ennyiért dolgoztok?

- Ez az ajánlatunk egészségügyi szolgáltatók részére készült. Természetesen dolgozunk nagy webshopoknak és multiknak is, akiknek ezek a csomagok nem elegendőek, köszönhetően a széles termékskálának, a büdzsé méretének, vagy a feladatok sokszínűségének.
Szerencsére a Markweb Digital csapata skálázható felfelé bármeddig, úgyhogy ha több a feladat, állunk elébe!

RENDEZETT PRAXIS CSOMAG

A csomagajánlat a következőket tartalmazza:

1. Konzultáció 2 alkalommal (90 perc) 

2. egyéni fejlesztési terv - részletes információk a fejlesztendő területekről

3. javaslatcsomag az alkalmazandó kommunikációs eszközökre

250.000 Ft+ÁFA

SIKERES RENDELÉS CSOMAG

    1. 4x konzultáció (4x90 perc)
   2. Praxisdiagnózis (árképzés, időbeosztás, költségek) -
   3. Egyéni marketing terv
   4. Dokumentációk arculati rendezése
   5. Hirdetési fiókok auditja (szükséges hozzáférés)
   6. Weboldal és seo audit

590.000 Ft+ÁFA

ELISMERT SZAKÉRTŐ CSOMAG

    1. 3 hónapos mentoring (8x90 perc konzultáció)
   2. Praxisdiagnózis
   3. Egyéni marketing terv
   4. Dokumentációk arculati rendezése
   5. Weboldal és SEO audit, javaslat a fejlesztésre
   6. Ügyfélélmény fejlesztési terv
   7. Partnerkapcsolati stratégia


 

990.000 Ft+ÁFA

Budapest, Lajos utca 116. 1.em. 12.ajtó

1036

#VIDEO

#SOCIAL MEDIA & CONTENT

#SEO

#HIRDETÉSKEZELÉS

#MARKETINGSTRATÉGIA

ÜGYFELEINK AZ EGÉSZSÉGÜGYI SZEKTORBÓL,
AKIK MÁR BIZALMAT SZAVAZTAK NEKÜNK:

tritonlife.png
t-doc.png
500_500_image_116430_30525115_f12244c34c
Affidea_logo_kék_trans.png
foxxi.png

EGY ÉRDEKESSÉG: 
A CHAT GPT SZERINT MILYEN A MARKWEBBEL DOLGOZNI?

PROMPT# Írj kérlek egy rövid testimonialt, hogy milyen a Markweb Digital-lal dolgozni az egészségügyi marketing terén.

„A Markwebbel dolgozni igazi megkönnyebbülés volt számunkra az egészségügyi szektorban. Pontosan értik az iparág érzékenységét, és úgy tudtak hatékony online stratégiát kialakítani, hogy közben a szakmai hitelességünk és a páciensközpontú szemléletünk is érvényesült. Megbízható, proaktív csapat, akikkel öröm együttműködni.”

bottom of page