
Egészségügyben
15 éves tapasztalatunk van az egészségügyi marketingben, tudjuk, hogy mit lehet, mit nem szabad és mit kell tenni a siker érdekében, hogy az ügyfélélmény ne csak a rendelőben legyen elvárásokat meghaladó.
Forgalomnövelő csomagjaink biztos megoldásokat kínálnak egészségügyi szolgáltatók, magánpraxisok számára.
Célok:
- növelni a páciensek számát vagy növelni az árbevételt
- optimalizálni az időbeosztásukat
- professzionális megjelenést kialakítani
- skálázhatóbb, rendezettebb működést elérni

Mit mondanak rólunk?
"2018 óta dolgozunk a Markweb Digital-lal, akik hozzájárultak ahhoz, hogy a TritonLife cégcsoport 5 év alatt Magyarország legnagyobb magánegészségügyi szolgáltatójává váljon (2023-as adatok alapján). Erre az eredményre nagyon büszkék vagyunk és azt gondoljuk, hogy a Markweb kreativitása, szolgálatkészsége és szakmai tudása nélkül ez nem valósulhatott volna meg. Az elmúlt időszakban nagy tapasztalatot szereztek a magánegészségügyi kommunikáció területén, így nem kérdés, hogy ha ebben a témában szeretne valaki fejlődni, akkor hozzájuk kell fordulni.
Gyakran ismételt kérdések az ajánlatokkal kapcsolatban:
Egy 15 éve alapított marketing ügynökség miért csinál ilyen kedvező árú csomagokat?
- Rájöttünk arra, hogy igaz a mondás, rohanó világunkban az idő pénz. Ha olyan feladatokat végzünk belsős kollegáinkkal, melyekben a legtöbb tapasztalatunk és szakértelmünk van, hatékonyan és az ügyfelek megelégedésére tudjuk végezni munkánkat. Az egészségügyi marketing pont egy ilyen terület.
Mennyi időt fogtok a vállalkozásomra szánni?
- Amennyit szükséges, természetesen előre egyeztetett kereteken belül. A célunk, hogy maximalizáljuk a bevételét. Az auditok célja, hogy feltárjuk, hogyan lehet javítani a kampányokon, weboldal konverziókon, vagy akár az ügyfélélményen. Természetesen örülünk, ha ezt követően is sikeresen tudunk együttműködni.
Ezek a díjak minden költséget tartalmaznak?
- A Markweb Digital részéről igen. Azonban a hirdetési költségeket (Google/TikTok/Facebook) természetesen nem, ennek az összegét mindig havonta előre egyeztetjük az Ügyfeleinkkel.
Bárkinek ennyiért dolgoztok?
- Ez az ajánlatunk egészségügyi szolgáltatók részére készült. Természetesen dolgozunk nagy webshopoknak és multiknak is, akiknek ezek a csomagok nem elegendőek, köszönhetően a széles termékskálának, a büdzsé méretének, vagy a feladatok sokszínűségének.
Szerencsére a Markweb Digital csapata skálázható felfelé bármeddig, úgyhogy ha több a feladat, állunk elébe!

#VIDEO
#SOCIAL MEDIA & CONTENT
#SEO
#HIRDETÉSKEZELÉS
#MARKETINGSTRATÉGIA
ÜGYFELEINK AZ EGÉSZSÉGÜGYI SZEKTORBÓL,
AKIK MÁR BIZALMAT SZAVAZTAK NEKÜNK:





EGY ÉRDEKESSÉG:
A CHAT GPT SZERINT MILYEN A MARKWEBBEL DOLGOZNI?
PROMPT# Írj kérlek egy rövid testimonialt, hogy milyen a Markweb Digital-lal dolgozni az egészségügyi marketing terén.
„A Markwebbel dolgozni igazi megkönnyebbülés volt számunkra az egészségügyi szektorban. Pontosan értik az iparág érzékenységét, és úgy tudtak hatékony online stratégiát kialakítani, hogy közben a szakmai hitelességünk és a páciensközpontú szemléletünk is érvényesült. Megbízható, proaktív csapat, akikkel öröm együttműködni.”